Archive for mai 22, 2010

Mornin’, sunshine! E sambataaaa.

În primul și-n primul rând, trebuie să rezolv chestiunea razei de soare. Am primit acum muuuult, muuult timp Sunshine Award. Și erau niște reguli atașate, care ziceau că trebuie să specific de la cine l-am primit și că trebuie să-l dau mai departe la 12 persoane. Eh, eu n-am făcut chestia asta. Știți… rules are made to be broken? Nu. Asta e o tâmpenie. Doar că am o memorie proastă. Foarte proastă. În fine. Eu i-l dau lu’ Gesi. Și oricui mai are nevoie. Că așa-s eu, darnică.

Și mai ziceam că e sâmbătă. Și a fost ziua lu’ Pudi. Și am fost la o pensiune în posterioru’ orașului, ca să mă exprim mai delicat. Da’ a fost fain. Am jucat biliard, provocare și provocare, am fost invadați de furnici, ne-am bombardat cu baloane cu apă și la sfârșit am fost fraieriti la Twister. Cristi se amuza îmbârligându-ne sărmanele membre cum îl tăia pe el capu’, și nici măcar nu avea bunul simț să învârtă acul. Măcar așa, de formă.

EMI 🙂

Acum sunt prea obosită ca să mai gândesc. Sunt sigură că vroiam să mai scriu ceva. Nu contează. Luni e liber. Ha!

Comments (1) »