Jesus Christ on a pogo stick!

(Oh, bite me! M-ați prins, am luat-o de-aici.)

A-nnebunit lumea. Cu totuuul. Și diriga-n frunte. Zice că-mi scade nota la purtare pentru că am îndrăznit să-mi exprim opinia. Să se ducă la dracu’ cu crăci cu Silvester a ei (că nu e-n stare să ne ducă în excursie la Sibiu singură). O urăsc. O urăsc. Să-și taie gatu’ cu periuța de dinți. Îmi consumă oxigenul. De ce trebuie să mergem în două microbuze separate și să vizităm biserica fortificată din Codlea și să facem P&P Pause (pauză de picnic și pipi) la Făgăraș și nu putem pur și simplu să închiriem un autocar cu 30 de locuri, să ne ducem la Sibiu (adică locul în care vroiam să ajungem in ză farst pleis) și să ne plimbăm pe unde ne taie capu’ și să mâncăm unde ne taie capu’?!

Și mai e și copchila aia bolnavă dintra 6-a.  Când eram eu într-a 6-a, nu știam cum să mă fac mai mică și să trec mai repede pe coridoare. Asta-ți sare în cap. NU glumesc. S-a răstit la o tipă cu un plod de mână care încerca să o oprească să-i smulgă scalpul unei colege de-ale mele. Credea că o făcuse curvă. (Care e!) E n-e-b-u-n-a. Scăpată de la Eminescu. Eu eram ceva de genu’: „Have you friggin’ lost it?” *sarcasm* Și ea era ceva de genu’: „Waaaaa! Gimme meat! Roaaar!” *piei, Satană!* Și e prima persoană căreia i-am sugerat cu toată seriozitatea să se ducă la cursuri de auto-control. Și căreia mi-am dorit cu toată ființa mea să-i înfig un cui ruginit în ochi. Ah, și dirigăi.

Și chiar cred că trebuie să iau MemoPlus. Da, mai vroiam să scriu ceva. Și ar mai trebui să renunț la „și”-uri.

O, da. Faza cu geniul neînțeles. Parcă începe să-mi pută. Adică geniile neînțelese sunt slabe și nu mănâncă mai nimic pentru că nu simt nevoia și au mâini cu degete lungi și albinoase cu care se întind după niște Virginia Slims. Exact ce nu fac eu. Și geniilor neînțelese le plac frazele kilometrice. Mie nu. Și locuiesc în castele putrede și faine. Și sfârșesc prin a se sinucide. Pentru că sunt neînțelese. Și nu te sinucizi dacaesti înțeles (poate dacă ești schizofrenic). Și dacă nu te sinucizi ești înțeles , și dacă  ești înțeles nu ești neînțeles, darămite geniu neînțeles. Și eu nu vreau să fiu doar geniu (*sarcasm*… again). Și evident că n-am renunțat la „și”-uri.

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Alexogi said,

    Ok. Un post care m-a facut sa ma simt ciudat. In primul rand . Chestia cu excursia acum 2 3 sapt diriga mea a anuntat ca face excursie la sibiu pt ca am tot batuto noi la cap luni intregi numai dacaaa venim toti si mai convingem alte clase. Nu am inteles de ce nu poate merge doar ea cu noi? Ii este frica? Ma rooog nu prea a mai vrut nimeni sa mearga cu nebuna so a anulat tentativa ei de ghid profesionist in materie de turism. Si fraza cu schizofrenia. I m totally obsessed about it. Pe bune. Am avut o perioada de cateva sapt poate o luna in care numai despre boala asta citeam ma interesam. Iar chestia cu geniu neinteles pff:)))) pov lunga si intr un fel ciudat se include si sintagma frumos mirositoare virgina slims. e posibil sa ne cunoastem? 😕 Poate intr o viata anterioara… Cine stie?

  2. 2

    Alexogi said,

    A am uitat si de sarcasm. Nu pot trai fara. Mi se pare totul asa de anost fara ironie. Propozitii contorsionate de banalitate. Bafta.

    • 3

      themole said,

      acum cateva saptamani am citit un comentariu. contextul nu e relevant, dar complimenta proprietarul blogului in felul umator: „esti o persoana inteligenta, dar nu ai cazut in ironie/sarcasm ca restul.” daca esti inteligent, nu inseamna ca trebuie sa si ai – asta am citit-o pe un profil; e geniala expresia – ‘random bursts of philosophical eloquence’.
      mai degraba imi bag acid sulfuric pe gat decat sa renunt la ironie.
      si da, categoric ne-am cunoscut intr-o viata anterioara 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu